Ktnrovr aynı durumu bende yaşadım 16. Haftalık kontrolüme gittiğimde kist fark etti ilk duyunca bende çok kötü oldum , beni riskli gebeliğe gönderdi orada kesin teşhis konuldu kist var dendi kontrol altında tutacağız dediler bu arada ikili tarama sonucuna baktı ve 3-4 lü tarama testi istediler yaptırdım şükür testler de risk çıkmadı . Dün detaylı ultrason için gittim şükür ki kist falan görmediler büyük ihtimalle kendiliğinde küçülüp kayboldu . 22 haftalık olduğumda yapıldı detaylı ultrason . Bu kistleri genetik hastalık ile bağdaştırıyorlar her kisti olan bebek down sendromlu olmuyor ama her down sendromlu olan çocuklarda kist görülme %50 ymiş. Ben çok araştırdım doktor tanıdıklara sordum hepsi de aynı şeyi konuştu çoğu gebe de oluyor ve en geç 28 haftalıkken geçiyormuş içinizi ferah tutun