Aishamom Kızlar bat 2 suan belimde ve kasıklarımda agrı var akıntım kanlı lekeli gibi sizce hamilemiyim yoksa reglmi olacağım
Efcmm Aishamom benimde aynı karnımın alt kısmında sanki kasılma gibi his var memelerim ağrıyor dün yaptım test negatif çıktı çok az kahverengi gibi akıntı geldi bakalim biraz daha geçsin yapıcam tekrar inşallah ikimizinde sevineceği sonuç olur
Efcmm Aishamom ederim canım sende benim için isteyen herkes için et herkes hasret çektiği evlada kavuşsun inşallah
Hhgggddd Ben bugün test yaptım pozitif çıktı 1 saat sonra kahverengi akıntı gördüm sizce yerleşme kanaması mı
Aishamom Hhgggddd umutlandırmak istemem ama zaten pozitif çıkmış tutunma kanamasıda pembesi kahveremgiösi falan oluyor diyorlar pazartesi kan verin bencee rabbim hayırlı etsin sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun 💖💖
Hhgggddd Aishamom normalde tam gününde olurum hiç şaşmaz regl olmam gereken günde test yaptım yani dün bugün oldu hala bir kanama başlamadı sadece dün testten sonra gelen akıntı o da kafamı karıştırdı
Hhgggddd Aishamom evet canım hasteneden yeni geliyorum 5+3 kese var bebek görünmüyor dedi kan verdim öğleden sonra alttan bakalım birde dedi