Kızlar merhaba 31+1 haftalığım tansiyon yüksekliğinden hastaneye yatışım yapıldı şu an tansiyon ilacı başlandı günde iki kere kullanıyorum 24 saat idrar topladığım da protein değeri 550 çıktı doktor preklemsi olduğunu söyledi başına gelen var mı erken doğum olur mu sizce merak ediyorum