Ben erişkin acile gidiyordum birşey olunca yaklaşık 15 gün önce salgına yakalandım. 100 kişi triaj sırası bekledik eşim ve oğlum ile odaya girince hamile olduğumu söyleyince kanun değişti artık önce kadın doğum acile gidiyorsunuz muayene olup orada bulunan doktor erişkin bölümüne sevk yazıyo öyle geliyosunuz tekrar dedi bende o kadar bekledik bi o kadar kadın doğum tekrar burda bekle canım çıkar oturucak yer yok herkes hasta eve geçtik hala daha atlatamadım bi kaç gün kesildi yine başladı salgın belirtileri