Kızlar 5+2’de lekelenmem oldu progestan kullanıyordum ve 11 gün sonra tamamen kesildi. 10+2’de doktor lekelenme geçtiği için ilacı kademeli şekilde keselim dedi. Şuan 11+4 olduk ve bu sabah tekrar peçeteye leke geldi. İlacı teke düşürmüştüm lekeyi görünce tekrar 2ye çıkardım. Başına böyle birşey gelen var mı?