1prens1prenses_ bence güzel kilosu normal iri bebek değil canım doğana kadarsa 3 kiloyu bulur saten bide şu kilo işine çokta takılma her bebek aynı kiloda olmayabilir her bir bebeğin kendine özgü büyüyüp gelişmesi vardır bende gitcem haftaya perşembe kontrolüm 36+4 olmuş olcam kontrole gittiğimde kilosu ne alemde bilmiyorum bende