Anne1214 bacım canın kıymetliyse sağlığını düşünüyorsan devlette ameliyatta normal de doğurma ben 18 gün önce ölümden döndüm çam Sakura takiplisiydim kanamam oldu gittim bana dedi 3 gün sonra tekrar gel dedi eve gittim sancıdan ölüyorum hasekiye geldim bana dedi bebek kendini seni zehirliyo acil doğum doğuma aldılar beni normal doğum yaptırdılar saat 13 Ocak saat 16:00 da doğumhaneye girdim sabah 12:15 geçe sancı çektim bebeğin kalbi yavaşladı acil sezeryan dediler sezeryan oldum odaya geçtim tekrar 5 dk bi sancı çektim parça parça etler çıktı alttan birsürü kanamam oldu bebeğin eşini içerde bırakmışlar tekrar acil doğumhaneye aldılar alttan bebeğin eşini doğurdum hayatımın en kötü tecrübesi oldu