Merhabalar. İkiz kızım olcak. Devlet hastanesin de bir aksilik olmazsa doğumum olcak.1 ayım var. İsimli kıyafet almadım. İkisinin de aynı. Karıştırmamak için ne yapmam lazım . Yani ebe yada hemşirelere bileklik versem takarlar mı ilk doğan ilke ikinciye ilay ismini koymak istiyorum.
Bu konuda bilgisi olan var mı?