zehranur0113 bende 25 ocakta test yapmıştım artımed silik çıkmıştı acile gidip kan verdim 2,5 çıkmıştı, dün tekrardan prodoctor yaptım bu sefer pozitif çıktı iki çizgi net çıktı direkt acile gittim tekrar 267 çıktı beta. Geçen hafta negatif çıktığı için çok üzülmüştüm bi kaç kişiye de söylemiştim hatta bu sefer söylemedim kanda net çıkana kadar çok şükür de çıktı pazartesi tekrar kan vereceğim. Benim bat 27-31 arasıydı, inşallah sizde de öyle olur adetinize kadar bekleyin umudunuzu kesmeyin 🫶