Mrblar kızlar 37. Haftadayim alttan muanede doktorum yoğun enfeksiyonum olduğunu söyledi fitil verdi dün gece yatmadan önce kullandım sabah lavaboya gittiğimde pütür pütür geri geldi böyle mi olur normalde yoksa yanlış mi uyguladım acaba daha önce kullanan veya bilgisi olan var mı