sanlii Selam kızlar, 32+5 haftalık hamileyim. 3 gündür siyatik kalça ağrısı yaşıyorum. Kalçadan ayağıma vuruyor. Bu durumu yaşayıp çare bulan var mı ? Hareket ya da ilaç vb gibi. Not: Doktora gittim ama bu dönemde olabilir dedi.
Barlasmomyy sanlii bende çok erken başladı bu ağrı 21 haftadayım uyuşukluk karıncalanma gibi oluyor gündüz maden suyu içiyorum gece magnezyum takviyesi alıyorum iyi geliyor bir deneyin isterseniz bana da geçmez hatta haftan arttıkça şiddetlenecek demişti doktorum
Mrvsmt2502 sanlii elçin Demirel’in gebelikte bel ağrısı için pilates videosu var onu yapıyorum iyi geliyor bana bende de fıtık var 🥲
Barlasmomyy sanlii hafifledi tamamen geçmedi sadece yatarken oluyor önceden uykumdan uyandıracak derece oluyordu