Merhaba ekim 28 de ovitrelle vurmuştum 10 kasımda kan vermiştim tabi o güne kadar sürekli yine test yapıyordum dayanamayıp ama bazen pozitif bazen negatif çıkıyordu hatta 10 kasım sabahı yine test yaptım negatifti dayanamayıp gizlice beta baktırmıştım ve 41.7 gibi çok düşük değer çıkmıştı şuan 15+1 hamileyim inşallah güzel haberlerini alırız.o dönemde hep blog okurdum ve çok negatif şeyler vardı hep olumlu düşün azıcık sabret.