Arhez20 bugün iğne yapılalı 12. gün hamiş olanlar bize belirtilerini yazar mı lütfen kendimde belirti aramaktan kafayı yiyeceğim
aysegull01 Arhez20 hiç belirtim olmadı letu kullandım ben bide o bitince bel ağrısı başlamıştı ama iğneden sonra hiç bi belirtim olmadı
ozge1001 aysegull01 11. Gün testte pozitifti daha sonra negatifse diye cesaret edemedim regli günüm pazartesi bekleyeyim diye düşünüyordum 🥰
nergis_pshdari Aşılamanın 4. Günü zaman asla geçmiyor 14 gün sonra 12 şubatta çağırdı sizce daha önce baktırayım mı
Papatyam02 Kızlar bnmde bugun ılk gunu saymazsak 8 gun oldu ılk gunler karın kasık agrısı vardı sımdı sadece gogus agrısı basladı ılk asılamam ınsallah guxel haberler veırırz bırbırımıze