Hulya57 haklisinesracim aynı hastanede kadın doktora gittim almadai erkek doktora gitiim aldi değişiyo canim
Sumeyyecooban haklisinesracim samsun da gittim aldılar konya da almadı nöbetçi poliklinik de alıyormuş öyle dedi
Leyna 32 haftada ilçede gittik aldılar il deki devlette almadılar çok kalabalıktı çünkü hastaneden hastaneye değişiyor kısacası
Pinkyy haklisinesracim bende izmirdeyim 2 ayrı devlet hastanesine gittim ikisinde de içeri almadılar hatta kapıda bile yazıyor giremez diye,bitanesinde odaya değil koridora bile sokmadılar 🤨