Eyylemm aylam34 tam 41.haftamda oglusumu dogurdum oda zorla 43 saat sunı sancı alarak yoksa daha gelmeye nıyetı yoktu 😁
2minnakannesi0 aylam34 ilk dogumumda 38+6 da oğlum doğdu şimdi 38+1 olduk ikinci oğlumun pek gelesi yok gibi
ikimelekannesi___ aylam34 iki çocuğum ikiside tam 37+3 açılmanın 3 cm olması sebebiyle acil yatış olup açılma durumuna göre suni verilip hızlı doğum yapıldı biri kız biri erkekti bence cinsiyetle alakası yok
Nananan aylam34 oğlum da 41+1 de suni sancıyla normal doğum yaptım şimdi 38+2 haftalık hamileyim kız bebek bekliyorim normal olacak nasipse bakalım m zmn gelecek
Deleted33000 aylam34 oğlum 39 haftada doğdu kızım 40+1 de suni sancı ile doğmuştu şimdi yine oğlum olacak bakalım bu tospik ne zaman dogacak