Merhaba kızlar, tek yumurta ikizlerine hamileyim. İkili teste gittiğimizde 13 haftalıkken perinatolog cinsiyeti gördü haftaya bakalım dedi 14+2 de yine aynı gördü kız dedi. Bugün kendi doktorumuza gittik 15+4 soldaki kesin kız diğeri %70 kıza benziyor dedi. Tek yumurta ikizleri aynı cinsiyet oluyor tabi ama ikiz gebeliği olanlarda cinsiyet yanılması oldu mu? Burda okuduklarımdan çekiniyorum değişir mi diye ikiz gebeliklerde hiç okumadım ama🤷🏻♀️