Zahidedrn benim de oğlum 4 yaşına girecek, ikinci bebeğim de inşallah 6 hafta sonra doğacak. Ben de wagon aldım bu yaz. Çok kullanışlı, denize giderken falan kamp arabası gibi kullandık, akşam yürüyüşlerde oğlum yorulduğunda içinde uyudu. Avmye gittiğimizde yorulunca içine koyuyoruz oyuncaklarıyla oynuyor. Kızım doğunca da içinde birlikte oturabilirler.