1gebeshanim ben kilo aldığım dönemde bacaklarım çatlamıştı kalça kısmım , spor+at kılı fırçasıyla günlük masaj falan yapıp baya azaltmıştım . Şimdi hamilelikte ilk zamanlar dikkat ediyordum gergin yağ sürüp masaj yapıyordum karnıma falan ama 7. Ayda o kadar kidilkat etmeme rağmen çatlak başladığını görünce saldım açıkçası ve devamıda geldi maalesef . Yağ da sürsem şuan ilerlemisini engelleyemedim doğumdan sonra yine aynı taktiği uygulamayı düşünüyorum😁 bide bi kaç güzellik merkezinde uygulama gördüm çatlaklara yönelik doğruluğundan çok da emin değilim ama araştırıcam.