Lvbmy canım hayırlı olsun🙏🏻 aynı sayılırız ☺️bat 26
Ben 4+5 te minicik bir kese oluşumu gördük ama ağrım var diye gitmiştik normalde gitmeyi düşünmüyordum.
Doktorum 2500 üzerinde olması lazım demişti beta hesaplamanı yapıp gidebilirsin
Bugün bende 5 oldum ☺️perşembe kontrole gideceğim bakalım neler göreceğiz ☺️
Not: muhtemelen betam 1700-1800 dü