Hanımlar merhaba, 19+2 gunluk hamileyim, dun aksam kasılmalarım basladigi icin acile gittim. Doktor rahim agzinda kisalma ve hunilesme ve enfeksiyon oldugunu soyledi. Serum verildi, endol fitil atildi cok sukur iyi geldi. Ayni zamanda antibiyotik ve nidicard yazdi ilac olarak 1 hafta sonra kontrole gel dedi. Ben doktora enox kan sulandirici kullandigimi soylemeyi unuttum doktora ulasmaya calisiyorum sorun olur mu butun hepsini icmek diye sormak icin normalde kendi doktorum var o da aksi gibi izne cikmis ulasamiyorum😔 Yaticam, dinlenicem doktor cok ciddi bir durum gibi soylemedi ama ciddi olabilir her onlemi alicaz, dikkat edicez dedi bir yanim da cok korkuyor oglumda da erken dogum tehtidim olmustu ama 27.haftadaydi bu cok erken😔 Bunu yasayan hanımlar enoxla nidicardi ayni anda kullandiniz mi bir sorun yasadiniz mi? Yorumlariniz benim icin cok cok onemli simdiden cok tesekkur ediyorum