Ayy benim 1 Şubat normalde Regl günüm ama daha olmadım sancım da var biraz kasıklarım da karnım da daha önceki aylar sürekli test alıp yapıyordum daha Regl günüm gelmeden sonra üzülüyordum Regl olunca artık beklicem dedim daha test yapmadım inşallah vardır yarın da olmazsam test yapıcam