Daha bugün 50 mg lik yaptırdım, hiç abartılacak bişey yok, şekeri kaçmış sprite gibi bi içecek içiyorsunuz 50 mg şeker bulunan. Bu arada dediklerinde inanmıyordum daha sonra araştırınca gördüm 4 dilim baklavada da zaten 50-60 mg şeker bulunuyormuş. Ayıptır söylemesi ben de çok severim,yanında kolayla içerim hatta bayramlarda. Bu şekilde bile daha fazla şeker alınmış oluyor vücuda. Yaptırma diyenleri anlayamıyorum. Bende içtiğim içeceğin hiçbir etkisi bile olmadı, hatta hoşuma bile gitti tadı🥹