mahirsmom rozamomy 38+1 olduk her an gelebilir çok korkmaya başladım normalde rahattım iki üç gündür panik oluyorum 🥹
ZeynepDuru17 rozamomy sağlıkla sıhhatle gelsin hepinizin bebeği banada dua edin sağlıkla sıhhatle gönlümce nasip etsin inşallah rabbim 🤲🩵🥹
Betul_ksa42 rozamomy 35+3 haftaligiz sezeryan olduğu için erken olacak Şubat’ın kaçına gün verirse artık doktor beklemedeyiz 😅
ufbus010315 altink benimde yarın 38 bende dua ediyorum 39 a kalmadan gelsin diye kavuşayım diye aminnnnn
Liimon altink bir şey soruxam bu hafta hesaplamayı bu programa göre mi söylüyorsunuz, enabıza göre mi?
piraye58 altink sizinle aynıyız hayatta ki şansım salgına yakalandım eşimin yüzünden çok dikkat et 😂 biran önce gelsin diyordum şimdi iyileşim öyle gelsin diyorum
rozamomy sevgi_bidak bizim uygulamada son 21 ama yalancı sancılar çook oluyor acaba daha erken gelir mi diye düşünüyorum 🥹
ilkknurr707 Betul_ksa42 aynı bende öyleyim 35+2 yim haftaya cuma anestezi görecek ne zamana gün verirse o zaman sezaryen olacağım 😇
Edan54 rozamomy bende 36+5 oldum aynı durum bende de var bi gece doğuruyorum sonra ki gece nişan geldiğini görüyorum 😅
ZeynepDuru17 rozamomy amin inşallah bitane sağlıkla sıhhatle oğluşum olur inşallah teşekkür ederim 🩵🤲
rozamomy aryadeniz25 kasılmalar, sancı durumu falan nasill. Benim gün içinde çok sık sertlesiyo karnım. Nstde de düzensiz sancılar çıkıyo 🥲🥲
Gumus12 38+4 olduk artık her ağrıda heyecanlanıyorum geçince üzülüyorum 😅 40-41 e kadar beklemeyiz umarım
helloandhello Gumus12 37+5 bakalım ne zaman gelecek bekliyorum 40. Haftaya kadar bekletirim dedi doktorum 😀