Selam kızlar. Doktor kontrollerinde falan bakıldığı üzere normal, sorunsuz bir hamilelik geçiriyorum. Ama önceki gün sol tarafimda, bugün de sağ tarafımda sancılanmalar oldu. İlk gebeliğim ve yaşadığım yerde de yalnızım maalesef. Bu yüzden size sormak istiyorum bunlar normal mi? Hafta sonu olduğu için su an bir şey yapamıyorum. Çarşamba günü de randevum var tekrardan soracağım ama o zamana kadar dayanamadım. Malum ilk gebelik ve korku birleşince çok tedirgin olunuyor. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler