Kızlar Beta HCG değerlerim şu şekilde artmış:
• 20.01.2025: 5 mIU/mL
• 22.01.2025: 32.7 mIU/mL (yaklaşık 6.54 kat artış)
• 25.01.2025: 129 mIU/mL (yaklaşık 3.94 kat artış)
• 28.01.2025: 284.9 mIU/mL (yaklaşık 2.21 kat artış)
• 30.01.2025: 346.7 mIU/mL (yaklaşık 1.22 kat artış)
• 31.01.2025: 390.0 mıU/mL(son değer düşük olduğu için 14. Saatte bu şekilde artmış)
Belim ve sırtım ağrıyor, gazım aşırı fazla. Kanama yok. Pembe bazen akıntı fakat bu carla yok arasında. Hesaplamaya göre 4+5 deyim. Sizce dış gebelik olabilir miyim? Desteklerinizi bekliyorum. Ne yapmalıyım? Ayrıca 284 değer çıkan hastane hariç labaratuvar aynı. Teşekkür ederim ☺️