Merhabalar arkadaşlar Diyarbakır da ikamet ediyorum 10 haftalık hamileyim şuan kahverengi lekelenmem ve kesede kanamam göründü , fakat doktorum sadece progestan yazıp gönderdi bu durum beni çok tatmin etmedi bu yüzden doktorumu değişme kararı aldım , beğendiğiniz memnun kaldığınız doktorları yazarsanız çok sevinirim ?