10 haftalık gebeyim normalde de tansiyonum düşük çıkar benim malum salgın var evde herkes kırılıyor gribiz hepimiz dün kardeşimi hastaneye götürmüştüm gitmişken tansiyon şeker baktırıyım dedim tansiyonum 8/6 çıktı şimdi kahvaltıyı hazırlarkende bir anda bayılacak gibi hissettim aniden ter bastı direkt oturdum gripten mi ötürü acaba