Dilekyzt 3 aydır deniyoruz eşimle aranızda çatlatma iğnesi kullanan varsa hakkında bilgi verir misiniz? Folik asit kullanıyorum ekstra yaptığınız bir şeyler var mı?
mucizemom8 Dilekyzt ben kullandım ama işe yaramadı ama herkes de bir degil tabi dahiliye gittim kan tahlili verdim B12 d vitamini folik asit demir eksikliği için vitaminler verdi kullanıyorum bakalım sağlıkla kolaylıkla nasip etsin Allah hepimize 🙏
Bglmmrn Dilekyzt herkes bir değil canım ben ne iğne ne folik asit kullandım 3 ay denedim 3uncu ay gittiğimde 4 haftalıktim 😊