Edayesilbas Yenianne92 rahim duvarın kalınlaştı içinde minicik bi bebiş var herseyin değişiyor vücudun da kilo almaya elverişliyse eğer göbüşün çıkabilir 🤗 ben tahta gibiydim 3. Aydan sonra karnım çıkmaya başladı şu an ya gaz ya da istem dışı alınan kilo canım 😍🤰
yaseminan Yenianne92 canım benimde öyleydi karnımın içi çok dar diye karnım çok çabuk çıktı hamile kalmadan önce yemek yerken bile hemen karnım çıkardı ama yumuşaktı şimdi 18 haftlık ama 6 aydan daha büyük görünüyor ve sert ve 2 buçuk aylıkken karnım çıkmıştı
BurcuKurtSorgu Günden güne değişiyor bende de. Aynı sizin gibiydim sonra 12. Haftada indi, küçüldü göbeğim...demekki gaz mış 😒 hatta üzüldüm bile 😂 şuan 13 bitti aynı bi değişiklik yok 8 de gibi...
SevalK Yenianne92 maalesef gaz ben neler çekiyorum 7 haftalık bebeşim sanırsın 4 aylık gibi😂 gazdan karnım kocaman oldu hamişlik kabızlık yapıyor ne kadar dikkat etsek de var
Yenianne92 SevalK kabizlik isi cok kotu gercekten Allah saglikli hamilelik ve saglikli dogum nasip etsin bir an once insallah
BurcuKurtSorgu Yenianne92 ay inşallah umutluyum bu haftalarda çıksın artık istiyorum 😂 ilerde de hareket edemeyince, ağrı sızı olunca kesin şikayet ederiz ☺️ Sanırım her anın tadını çıkarmak gerekiyor. Sağlıklı olsunlar 🙏🏻
Yenianne92 BurcuKurtSorgu aynen oylee agirlasinca isler zorlasicak tabi Allah saglicakla kucagimiza almayi nasio etsin