1ogrencianne Merhaba kızlar bu konu aklımı çok karıştırıyor. Benim çevremde bu testleri yaptırıp çocuğuna engelli denilen ve çocukları sapasağlam doğan aileler gördüm ve çokça da böyle hikayeler duydum. Yaptırmayan var mı aranızda? Deneyimi olanlar paylaşabilir mi? Bazen aileleri gereksiz yere 9 ay geriyorlar doğru çıkma olasılığı %100 değilmiş çünkü...
OmurDerman 1ogrencianne ben de yaptırmadım daha doğrusu doktorum istemedi, sonuçlar kafa karıştırıyor dedi. Sadece dörtlü test yaptık 💁🏻♀️
Merve Ben dün ikili test yaptırdım sonuçlar 1 hafta sonra çıkacak. Bende çok araştırdım yaptırıp yaptırmamayı. Doktoruma güvendiğim için ona danıştım o da bu testlerin %100 sonuç vermediğini bu bebek downlu diye kesin tanı koymadığını sadece risk oranını belirlediğini söyledi. İçinizde keşke yaptırmadım diye bir şey kalacaksa yaptırın ama dediğiniz gibi de mantıklı.
1ogrencianne Merve işte bazen risk oranı yüksek diyorlar mesela hamilelere hayatı zehir ediyorlar sonra bi bakıyosun çocuk taş gibi doğuyor. Zaten her şey Allah’tan ona inancımız tam ama biraz da düşünüyor insan 😊
Seymasel68 OmurDerman 4 lu kafa karıstırmıyomuymuss ılk efa duyuyorum ben testlerın kafa karıstırdıgını söyleyen doktoru😂
Enemel 1ogrencianne aynen cnm haklısın doktor eğer bebeği aldıracaksan yaptır dedi yoksa gerek Yok dedi haklıda çok kişi var dawn sendormlu denip anneden sıvı falan almalar o aşamalar çok kötü stres üzüntü oyüzden gerekli değil bence
OmurDerman 1ogrencianne farkı bilmiyorum ama o da istenen bir test... ikili üçlüyü sevmiyorum gereksiz buluyorum demişti bana... bir de 21. Hafta detaylı ultrason yapıldı
Gulsen1989 Bende sadece ikili testi yaptırdım 3 4 yaptirmadim. Bide detaylı baktirdim şimdiye kadar bı aksilik olmadı ins da olmaz sağ Salim kucağımiza alırız hepimiz
1ogrencianne Gulsen1989 ayy inşaAllah yaa Rabbim hepimizin evladına sağlık versin. Bir anne başka ne ister ki. Sağ sağlim gelsin bebişlerimiz 😇
1ogrencianne Aynuradymn OmurDerman Nursen21 Aryaalina Derinnge34 menzile Mel0s Orianna95 çok teşekkür ederim hanımlar cevap verdiğiniz için benim de içim rahatlamış oldu 🌸😊😇
Mel0s 1ogrencianne ben 2 liyiyaptrdim doktoeum2 li de sknt ckmazsa ben 3 lu ve dortluyu istemiorm dedi sukur bisede ckmadi ama icinde kalmasin yaptr bnce yinede sen bilirsin
Orianna95 1ogrencianne ben ikiliyi yaptırdım ama doktorum üçlü ve dörtlü taramaya gerek yol hem çok demode hemde yanılma payı çok yüksek anneye gereksiz stres dedi ama yaptırmadım özel hastane yani isteyecek olsa ister ama gerek yok dedi