Blueeberryy doğum yaptığın zaman sen veya eşin sigortalı ise hesabınıza emzirme yardım ödeneği yatacak benim ilk doğum yaptığı zaman hastane kendai başvuru yapmıştı pazar günü 2. doğumu yaptım yine hastane başvuru yaptım bilmiyorum sormayı unutum ama kimisi başvuru yapmadan hesaba otomatik yatığını söylüyor hem bu para hem diğer çocuk yardım parası e-Devletten şahsi ödemeler sorgulama kısmına görebilirsin
Bir de Hangi şehirde oturuyor yenidoğan paketi veriyorlar mı Öğrenip başvuru yapabilirsin