Maalesef hastalık benide vurdu (22+4) lakin uyuyamıyorum öksürükten😔🥺. Üst solunum yolu enfeksiyonu, geniz akıntım fazla. Ne zaman uyumaya kalksam öksürükten geri kalkıyorum. Kaç gündür 4 saatlik uykuyla duruyorum. Doğal olarak denemediğim bir şey kalmadı. Acile gittim agrı kesici serum yaptı lakin agrım yok zaten 😫 Başkada bir şey vermedi. Varmı şipşak sihirli değnegi olan yoksa bu saatte uykusuzluktan aglıyacam🥴 Yoksa eşimimi bogazlıyım sebebi oldugu için 😓