RdvnMlkn merhaba bizde Temmuz inşallah allahın izniyle henüz çok yoğun bi hazırlık yapmadık ama babaannemiz sağolsun çok güzel bir battaniye ördü yengemizde süveter örüyor kendi annemde yelek yapıcak 2 tane falan fazla bişey yapmayı düşünmüyorum çünkü çok akrabalar var ve çok hediyeler gelicek o yüzden gerek duymuyorum aşırıya 💙🙏🏻