Fsenas bende 3 haftalıkken öğrendim, o haftalardayken başladı ayaklarım buz gibi olurdu. Normalde evin içindeyken içime askılı body giymem ama şu 2 haftadır ısınmak için uğraşıyorum. Özellikle ayaklarım çok üşüyor çorap+patikle geziyorum. Sonra da daralıyorum ama çıkaramıyorum.