TuseeemZ bende bu ay ilk defa kullandım adetin 2.günü başlattı bana 5gün sabah akşam kullandım. Bende inanılmaz baş ağrısı yaptı ya çok kötü doktor normal olabilir ateş basmaları falanda yaşayabilirsin normal dedi. Yumurta takibini yaptık pazartesi çatlatma iğnesini yaptım, Salı günüde kasıklarımda ağrı ve kasılmalar oldu alt karın bölgemde regl olcak gibi sancı oldu 1gün boyunca sürdü sonra geçti. Ara ara kramp gibi sancı giriyor çok uzun sürmüyor. Benim daha 5.günüm ama test falan yapmicam beklicem 🥹 allahım bu ay nasip etsin çok amin 🙏🏻💖