Lilipuuut özel hastanelerde doğum pahalı olduğu için bursa Sahir hastanesine randevu alıp gittim
.orda yilmaz çetin diye bir doktorla görüştüm. Doğumuma sizin girmenizi istiyorum gibisinden konuştum. Kendisi de bana şuan burası araştırma geliştirme hastanesi bu söylediğiniz bir kaç sene önce olmus olsaydı bu kabul edilebilirdi ama şuan da hangi hekim nöbetçi ise o bakar dedi. Sadece benim hastam olduğun görülür, bu pratisyen hekim de olabilir dedi.