Merhaba canlar benimde sizlere sorum olucak ben en son kasım 3de regl oldum sonrasında dış gebelik yaşadım 14 aralıkda düşük yaptım ve bir daha regli olmadım idrar testi yaptım pozitif çıktı hemen acilden kan verdiğimde 26.55 çıktı değerim Dr iki gün sonra tekrar ver dedi kan vermeye gideceğim zaman kanamam başladı pembe idi ilk zamanlar kanı verdiğimde 39.55 e çıktı ve kanama parça gibi pıhtılar gelmeye başladı bir kaç gün sürdü 80.22 oldu değerim iki gün sonra tekrar verdiğimde de 238.00 oldu ertesi gün polikliniğe gittim muayene oldum kese görünmedi Dr rahim duvarın ince dış gebelik olabilir takip edeceğiz bugün de kan ver dedi verdim 371 çıktı yarın akşam tekrar vericem kan benim gibi olupda gebeliği sağlıklı olan var mı uzun oldu hakkınızı helal edin