Kızlar canim çok sıkkın bu akşam afedersiniz lavabodayken pembe bi akinti geldi ve takip ettim bi kac saat geçtikten sonra akıntıli kahve rengi akinti geldi doktoruma haber verdim hastaneye geçtik ve nst ye girdim bir sorun çıkmadı sancı felan . Daha sonra hemşireler alttan muayene ettiğinde 1 cm açıklık olup ve o gördüğüm Nişan mis . Nisanim gelmiş ama bende sancı felan yok ağzımda yok bana dediler ki sancı olursa suyun gelirse hemen geliyorsun. Bu arada 1 cm de açıklık varmis. Sezaryen olucam bu aradada . Şimdi ben sizlere sormak istiyorum bu Nişan geldiğinde ne zaman dogumunuz oldu acaba çok erken geldi benim ki ya çok korkuyorum evladım kuveze girecek diye . Bu haftalarda dogum yapan bebekler hem kuveze giriyormu acaba . Çok canim sıkkın sizlerle konuşmak istedim kusuruma bakmayın biraz uzun oldu .