Womanmom15 Uyuyamiyorum uyku düzenim gitti geceleri uykular haram oldu açıkçası 1 haftadir gripten uyuyamadim şimdi de uykum var ama uyuyamiyorum sütte içtim uyuyamayanlar var mi bu haftalarda ben gibi
Gulpembe27 Womanmom15 yaaa daha yeni bende konu açtım neden böyleyiz kii uykum var gözlerim kapanıyor ama uyuyamıyorum Sağa sola dönmek bir zulüm gibi 🥴🥱 tek değilmişim onu anladım Eşim yanımda fosur fosur uyuyor sinirlerim bozuluyor
seyma0661 Womanmom15 ben çalışmadığım sürece uyku düzenim hep bozuktu 😂 şuan da çalışmadığım için gece oturup gündüz 1e kadar uyuyorum. Gündüz vakitler geçmiyor gece yine bir şekilde geçiyor da 🫠
Baby_B Womanmom15 33.haftadaym Simdilik uyuyorum ama erken uyanmaya basladim Uykusuz geceler ne zaman baslicsk bekliyorum😁
Frozen Womanmom15 valla bende ayni 33+5 deyim. Uykular haram oldu birde benim bacaklarim da sabah asiri agriyor gecede arada kramp giriyor
Womanmom15 Gulpembe27 bilmiyorum ayniyiz valla eşim uyuyor ne güzel gram uyuyamiyorum 😂 gündüz uyuyabiliyorum hadi gündüz uyuyup gece uyuyamiyorum desem bugün gündüz uyuyamadim ama gene uyku yok şaşırdım kaldım
Gulpembe27 Womanmom15 yok gündüz de uyku yok malesef yani geceye noluyor onu anlamıyorum 🥱 uykum var ama yok yani gözümü kapatamiyorum Bı sağ bı sol yapacağım güya yarım saat sürüyor dönmek
Womanmom15 Gulpembe27 sağa sola dönmek işkence zaten sağdan sola dönerken 40 kere düşünüyorum resmen Allah yardimcimiz olsun sağ salim zamanında doguralim inşallah bugünlerde geçer
Gulpembe27 Womanmom15 amin amin inşallah rabbim yardım etsin şu önümüzdeki günler sağlıkla geçsin ,🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Womanmom15 Gulpembe27 ciddi ciddi bugün 1 Şubat ve girecek ayin 19a doğru dogurcam nasip olursa şaka gibi geliyor 😂hafif tedirginlikler başladı bende 😂
Womanmom15 seyma0661 gündüz yaprak dökümü izliyorum içim bayilsada yemek yumek derken vakit geciyor gece bişey yapamiyorum işte 😂 yatıp çaresizce uyumayi bekliyorum artık 🙄
seyma0661 Womanmom15 yatakta uyumayı beklemek daha çok yoruyor ya daha uyuyamadan her yerin ağrıyor ben onun için genelde mutfakta oturmayı tercih ediyorum davlumbaz ışığında 😂 uykum biraz gelince yatağa geçicem genelde 3ü buluyor
Gulpembe27 Womanmom15 evet bana da doktor bu perşembe sezeryan günü verecek hem çok içim buruk hem heyecanlı hem korku dolu hemde çok mutluyum hayatıma gelecegi için çok değişik hisler rabbim hayırla kucağımıza almayı nasip etsin
Womanmom15 Gulpembe27 ayy çok az kalmış sağlıklı dogumun olsun inşallah rabbim banada gostersin bugünleri 🥺