kızlar kasıklarımda ağrı oluyordu idrar ve idrar kültürü verdim bugün idrar da bu değerler yüksek çıkmış kültür pazartesiye çıkar dedi doktor sonuçlar için gel dedi ama ağrın devam ediyor kasıklarımda çok mu yüksek bu değer sizce bilgisi olan yazabilir mi