Devlet hastanesinde ikiz bebeklerde hangi doğum şeklini tercih ediyorlar. Benim ilk doğumum normaldi. Şuan da ikizlerim var. öncelikleri tek çocukta olduğu gibi normal doğum mu? Yoksa her şey yolunda olsa bile riske atmamak için sezaryen mi yapıyorlar?