Hiç üzmene gerek yok kendini. Benim annemde var pcos ve çok şiddetli hali. Şöyle anlatayım senede maximum 2 kere regl oluyomuş o da tedaviyle yani tedavi gören hali. Zamanında direkt doktor senin çocuğun olması imkansız gibi bişey demiş. Şiddetli formunu yaşadığı için. Ama bunun üstüne ben olmuşum, benden 3 sene sonra kardeşim olmuş, kardeşimden 2-3 sene sonra tekrar hamile kalmış plansız, onu aldırmak zorunda kalmış sağlık probleminden dolayı. Üstelik bi çocuğunuz olmuş bile yine olur allahın izniyle , kendini üzüp sıkma yeter