Hatice_11
Bende hiçbir sorun yoktu rahim filmi hormon testi vs ne gerekliyse yaptım
Eşimi götürdüğümde sperm ikeri hareketlilik ve morfoloji düşüktü bi kaç gün sonra tekrar test yapıldı ve ileri hareketlilik artmışken morfoloji yüzde 1 e düşmüştü ve androloji doktorumuz tüp bebek ve aşılama bın gerek olduğunu söyle biz bir iki ay normal denedik ama olmayınca aşılama için rapor aldık ve aşılama yapıldı Allahın izniyle bebeğimizi kucağımıza alırız inşallah
Bende sizde tekrar gidin farklı doktora bi test verin rahim filmi çekin eşin test versin bakalım ne olacak bu arada sana bi püf noktası vereyim
( Havuç suyu !!! İnanılmaz erkek üreme sistemine iyi geliyor 1 gün durup bir gün havuç suyu hazırla 1 orta boy bardağa iyi gelir)
Birde güvenilir yerden macun alabilirsiniz aktarlar falan