iki gün önce sezeryan oldum panık bırıyım ani sezeryan olunca çok korktum gerıldım ama korkacak bı şey yokmuş 5 dk gıbı geldi 😂ağlayıp gerıldıgıme degmezmıs yanı sonrası da çok rahattım yürüdüm bol bol kızımla ılgılendım sımdı evımdeyım süt dışında hıc bı sorun yaşamadım açıkçası genel anestezi yaptılar bu arada