Benim öksürmekten karnım yırtılacak sandım o kadar çok canım yandı ki geçen hafta gıttım hersey yolunda bebek ıyı öksürükmekten bırsey olmaz dedi sezeryan günü verdi 17 gün sonrasına o zamana kadar ıyleş dedi suan öksürük az balgam kaldı böyle durumda amelıyat rısklı oluyormuş