Hifaa123 37+2 haftalık bebeğim 3 aydır aynı pozisyonda hala ayaklarını aşağıda hissediyorum bebeği dönen oldu mu bu haftalarda
yeni_anne2 Hifaa123 benim bebegım 35 hafta olduk bir kere bille dönmedi 35 haftadır makat geliş 😁 dönmeyince dönmüyorlar sanırım Doktor bu gidişle sezeryan olurr dedii en son
Miyosss Hifaa123 benim sıpada 25. Haftada baş geliş oldu 31.haftadayız yalvarıyorum makat geliş olsun diye ama kılını kıpırdatmıyor😀
Gg5348 Hifaa123 benim bebeğim 28. Haftada baş aşağı dönmüştü fakat 36. Haftada makata döndü bir anda 37+5 de sezaryen oldum dönmedi
Miyosss Hifaa123 ben sezaryen istiyorum canm o yüzden makat geliş olsun istiyorum ama işte olmuyor ☺️
yilanbasmedusa yeni_anne2 işinde iyi tecrübeli nadide doktorlar makat doğumu da sağlıkla gerçekleştirebiliyor. Ya da döndürülüyor -external sefalik versiyon-
yeni_anne2 defnevedoruk benim şuan makat geliş 35 haftalik doktorum dönmediği sürece sezeryan olursun dedi bana da
yeni_anne2 yilanbasmedusa valla benim ki 35 haftalık halla makat geliş ama zorunlu sezeryan olucak bu söylediğinz şey dediğiniz gibi çok çok nadir bir durum