İyi akşamlar herkese, daha önce 3 kimyasal, 1 zorunlu kürtaj ve ne yazık ki 40.haftamda kordon dolanması sebebiyle kızımı kaybettim, hemen arkasına bir kızım oldu ama onda da hamilelik çok zor geçti, kese dışı kanama aylarca sürdü, 36 da erken doğdu, küveze girmedi ama zordu her şey ama çok şükür şimdilerde 3 yaşında, şu an ise yaklaşık 23 haftalık hamileyim, kısmetse yine kızımız olacak, en başından beri plesanta aşağıda deniliyor, bugün organ taraması yapıldı, her şey yolunda fakat plesanta rahime çok yakın, onca dikkate rağmen düzelme olmamış, eşim çok destekçi, bende elimden geldiğince hep dinleniyorum ama sonuç aynı, doktorum son ana kadar düzelme ihtimali var, dinlenmeye devam dedi, daha önce yaşadıklarımdan dolayı da ister istemez tedirginim, aynı durumu yaşayan, tecrübeli anneler sizleri de merak ediyorum, desteğe ihtiyacım var, biraz uzun oldu, kusura bakmayın🤲🌸