Kızlar bat günüm 6 Şubat iki gün önce frelly marka kaset test yaptım negatif çıktı ve iki gün beklenmesine rağmen kuruma cizgsi çıkmadı iki günden sonra bu gün gene yaptım ilk beş dakika bişey yoktu sonra ben testi unutum akşama doğru atmaya gitiğimde silik çizgi vardı ve suya tutuğumda geçmedi aranızda böyle yaşayan varmı yad adaha önce bu marka test kullanıp başından böyle bişey geçti mi