mihraninannesi02 temizledim derken öyle süpürüp sil.ek değil tabiki etrafı toparladım çünkü sancı girince yürümek iyi geliyor bide nefes egzersizleri aşırı iyi geliyor sancı girince derin nefes alıp verin mutlaka hatta şimdiden yapın arada oturun gözlerinizi kapatın ve sakinleştirin kendinizi ne zaman kaygilansaniz yada yapamayagim edemeyeceğim gibi düşünceler basarsa sizi derin nefes alın herşey geçicek diye kendinizi telkin edin gerçekten iyi geliyor üşenmeyin ama mutlaka deneyin 😍