Smiley87 Nurrvldn çok çok normal. Bebek yerleşiyor Rahim büyüyor. Genelde yorulunca artar dinlenince hafifler. 6-7 hafta gibi nerdeyse geçiyor
Smiley87 Nurrvldn evet aynen öyle adet olacaksın gibi. En erken gebelik belirtisi budur zaten . Bu grbeliğimi de öyle anlayıp test yapmıştım 🥰